Friday 30 January 2015

Oh My Lesen L


Assalamualaikum. Hai , anyeoonghaseyooo.. Good morning guys. hehehe.. kita bertemu kembali hari ini ye ;) kihkihkih.. hari ni , tetiba pula mood rajin mau update blog datang menguasai diri ku ini ^_^ hahahha.. apakah ?


Okok.. Tajuk entry aku kali ni is about My Lesen L .. HAHAHA .. apa apa apa ? Lesen L ??? muahahahha...  Lesen apa tu ? ==" Lesen Lembab ? ;p wkwkwkkww... hmmpp... Tak payah nak happy sangat lah ==' ... hehehe... But but but , walaupun baru lesen L ,, tapi aku tetap excited ok ! Happy much much much ;p .. hehehhe.. Ok lah bah tu kan.. daripada takdooo .. ==" kihkihkih


Now ,  KPP1 & KPP2 already done.. So , tinggal KPP3 lagi ... =='
Lepas dah habis KPP3 ( 10 jam ) , then ada ujian JPJ lagi lah kan kan ? Omaigad Omaigad !!! ni yang nda siok ni ==" .. aihhhh takut derr ! kalau aku gagal , abis lah... confirm my lovely dad tuh membebel dari pagi sampai ke malam , pastu sambung lagi esok , dari malam sampai ke pagi... Muahhahahahahhaa ;p LOL.. sandi ehh pemikiran ku ani ;p kihkihkih




                 
                                          Tadaaaaaaaa.... This is my lesen L >,< kihkihkih..




                             

Haa.. ni pula jumlah pembayaran untuk buat lesen ni... hehehe.. now , aku KPP3 , so maknanya , aku sekarang ni berada at the centre lah kan... hahhaha :p jauh lagi perjalanan ku untuk dapatkan lesen P ani.. huhuhh... saboo je lah T^T



Orait done.. now , aku mau share pula pasal ujian berkomputer aku... JengJengJeng.. ^_^



                             

 *46/50 je markah aku.. hahhaha... walaupun nda tinggi mana pun markah aku tu.. tapi yang penting waa lulus ^_^ kihkihkih.. alhamdullillah ;)


# To abang jul.. muahahhahaa... jan marah ye... aku main2x ja bh tu,... wkwkkww... markah aku actually bukan 49/50 ok tapi 46 je.. sama macam c Kuyam a.k.a my meow endut kuu... hahhahaha :p tinggi lagi markah kau.. 48 ==' huhuh..



Okok... iklan je tuh... abaikan.. 



Orait sambung..

Now , i want to share a few my pictures with IqahNuna... kihkihkih, Gambar selfie yang sempat di ambil time aku dan Iqah ambil ujian komputer hari tuh... muahahhaa :p kira throwback lah bah tu .. ^_^  macam nda biasa kan.. ;p



                                  


                         


                         


                                              


                                


                                 


                                  


             

Apabila kami mula berselfie... Macam ni lah jadinyaa ^_^ haa... nampak tak disitu ? hahaha... Sebab Selfie itu penting... :p 



Ok alang2x dah terpost gambar aku with Iqah ni... eherm.. So , aku mau cer sikit lah ye pasal dia.. hehehhee... Ni nama dia Iqah atau pun boleh panggil dia Nuna... :) Dia ni cantik , lemah lembut dan baik... Kalau orang yang nda kenal dia ni , mungkin dia ni dah kena cakap sombong... muahahhaha... actually , Its not true at all ... Dia bukan sombong ok.. But pendiam sikit... hehehe.. ^_^ Tapi kalau sudah kenal dengan dia , pearghh.. peramah gilaaa .. Best sebab dapat kenal dengan budak ni..


Dia ni satu umur dengan aku.... Budak Lepasan SPM juga loh.. Budak Majakir dulu.. >,<  hahahhaa... kalau kamu mau tau , dulu..... waktu first time aku jumpa dia... You guess what ? I call her ' Kakak ' ok... hahhahahaha... punyaaa lah..... padahal satu umur ==" ... well... mana aku tauu ... hehehehe.. bikin malu sedja ohhh.... But , Forget it.. =="  hihihi.. aku kenal dia ni pun... waktu bengkel KPP1 hari tuh,..hahhaa... tapi nampak macam rapat kan ? nampak macam dah lama kenal... wkwkwk.. padahal... baru2x ja kami kenal... ^_^ heheh okok thats all about her...

* Sorry2x.. keluar tajuk sebentar



                        


                        



                        


           

                    * My New Shoes.. kihkihkih >,< untuk kelas memandu :p



                     



Haha.. Orait .. Thats all for today.. hehehe
Thanks for reading.. Kamsahamneda ... kihkihkih ..Good Bye .. ^_^ See u later..

















1 comment :