Wednesday 28 January 2015

My Bestie


Hai , Hello , Anyeooonghaseyooo , Arigato usaimas .. kihkihkih >.< Assalamualaikum semua. eherm! Rindu saye tak ? ^_^ muahahhaa.. mesti lah rindu kan kan ? :P baik mngaku ==" Mengaku cepat !!! Rindu kan ? owloloooo I miss you too lah :P hahahah. * SS


Okok , memandangkan aku dah lama gila babi nda update ni blog , so today dengan baik hatinya aku meng'update blog yang dah lama terbiar ni... hahaa kesian :'( kihkihkih


Orait , Today I want to share about My 2 bestie yang memang baik gila , sporting , cantik , comel , terbaik dan paling penting mereka ni memang sekepala dengan waa... Seriously lah aku cakap .. Muahahhahaa!


Baiklah tanpa membuang masa , dengan segala hormatnya aku memperkenalkan kedua orang My Bestie Forever and ever ku ani yang paling ohsem di iskul .. hahahhahaa  ... Ni Dya Tarraaa >.<



                


Jeng Jeng Jeng ... haa .. nampak tak disitu ? kami memang rapat kan ... kihkihkih... kemana2 ja aku pegi , mesti yang 2 ekung ni ada  ,.. hahhahahaha ,, 2 ekung lagi tu ... nda bha... main2 saja :P
Gambar ni gambar lama -_- hehe... gambar waktu kami form 4 , So kira 2 tahun yang lalu lah ... :)


hehehhe.. Okok.. yang di tengah tu nama dia Shakila Amanda Ag Binting ..  haaa siap fullname lagi aku bagi .. kihkihkih.. Just panggil dia Kilah or Amanda..
Dan yang di hujung ( sebelah kiri ) tu nama dia Noor Fazirah Binti Matshallih.. Just call her Fafaz Narke .. hahahhaa inda bh... Fafaz ok :P


Orait , done perkenalkan nama dorang.. baru nama je keh ? ==" Tak payah nak happy sangat lah.. hahaa... Now , I want to share more detail about them .. but , mau mula dari siapa ah ? Kilah atau Fafaz ? mana kamu mau ? Cepat pilih... :P


Huhh Lambat ! Nda payah pilih.. biar aku ja pilihkan untuk kamu ...
Kihkihkih... Kita start dari Shakila Amanda dulu lah ye.. ;)



                                      
                                                 
Haa nampak tak disitu ? kecomelan nya memang terserlah right ? ^_^ hahahhaa .. Comel kan kilah ? 
Well .. kawan-kawan aku semua pun comel ;) kihkihkih.. Pic ni aku kebas dari profil pic dia di Wechat... Ssshhtttt ! Diam2x .. jangan kacitau dia ;P



Okok .. Lets start ..


Secara ringkas lah kan aku cakap ... dia ni orangnya pendiam kalau sama orang yang dia nda biasa lah... tapi kalau sama orang2x yang dia rapat , pearghhh ..... Dialah orang paling Sporting , kili-kili (Sama gila macam aku) , sempoi abis , banyak peminat ni .. haha..  dan paling best kalau mau share masalah sama dia ni.. sebab dia ni open ^_^ Thats why kalau aku ada masalah kah apa kah... aku suka share dengan dia... kihkihkih... sebab dia suka bagi nasihat & cadangan .. hehehe



Biodata ringkas pasal kilah :
*  Nama : Shakila Amanda Ag.Binting
*  Nickname : Kilah , Amanda , Bibie
*  Umur : 18 tahun
*  T.Tinggal : Kg Darat Benoni ( Depan Sk.Benoni )
*  Favret colour : Merah
*  Status : Single Maybe
*  Kartoon kegemaran : Spongebob
*  Tahap kegilaan ( kili2x ) : 100%
*  Tahap sporting : 200%


Eherm .. Kalau kamu mau tau , dia ni jadi classmate aku dari darjah 1 okeh ! Tapi , dulu2x aku nda rapat pun sama budak ni... sebab dia punya geng dulu2x semua yang ohsem2x bukan macam aku ni .. skema punya olang :P kahkahkah... *Skema lah sangat ... dan kami start rapat waktu form 4 ... dimana kami sama2x pindah aliran dari kelas IS ( aliran agama ) ke kelas Sains.. Haha.. Duduk sama2x.. tau dimana ? hahahhaa... Di meja paling belakang ok -_- .. huhh ...  then , dari sana lah kami mula rapat sampai lah sekarang... Dan dia duduk sebelah aku 2 tahun berturut2x di kelas  ( Waktu form 4 & 5 ) .. haha.. ^_^ Happy gilaa dapat friend sama ni budak ... kihkihkih..



Kilah ni kalau mau cakap friendly , hmmp nda juga ok... hahahha .. tapi kalau sama aku , memang friendly abiss :P ... hehhe ... Tapi memang cantik lah dia ni.. dari kecik okeh ! Kulit dia ? Putih nak mampos ..  biasa lah... Anak orang kaya kan.. haha.. rumah dia ? pearghhh Ohsem ! tapi yang sioknya dia ni... nda sombong bah... walaupun banyak duit , tapi dia nda suka cakap besar pasal duit2 ni.. hahhaha ... sama saja gituu kalau dengan dia.. ^_^ Dan kuat membelanja orang :P hahaha.. Thats why aku sayang budak ni .. muahahhahaa .. Just kiding lah bro.. >,<  Ohya one more thing that u must know about her is... hahahha... Dia ni suka lelaki kening tebal tau .. kihkihkih so , kepada semua lelaki yang ada hati yang mau try budak ni , pastikan anda mempunyai kening yang tebal terlebih dahulu ... :P mueheheheh



Hmppp apa lagi ye .. haha I think thats all about her..
Berminat ? haha ... add lah kawan saye ni at Wechat ... nah ( ID : Bee-bey ) ..
Haa Siap promot lagi aku :P kahkahkah..



Throwback Sebentar >.<


                           


                           


                           
                                                       (  THE END PART KILAH  )



Ok now , certa pasal sorang lagi bestie aku yang bernama Fafaz .. kihkihkih >.<



                               


                             


                             


Noor Fazirah a.k.a Fafaz gile narke... hahahhaha... Fafaz ni cantik + comel okeh ...hmmp dia ni pun sama.. pendiam punya olang ... tapi rasanya antara kilah dengan fafaz , Fafaz lebih pendiam -_- .. haha .. dia hanya akan mesra dengan orang2 tertentu sahaja.. Ulang sekali lagi ye ' Hanya orang2x tertentu sahaja ' .. hahaha ..  kalau orang yang dia nda biasa , hmmppppp jangan harap lah kamu dapat dengar suara dia  -_- HAHA mahal bh suara dia ni,.. mesti bayar RM10 dulu baru dia mau bcakap..
* Lah sangat... :P


Biodata ringkas pasal fafaz :
*  Nama : Noor Fazirah Binti Matshallih
*  Nickname : Fafaz , Pajiera , Ayang
*  Umur : 18 tahun
*  T.Tinggal : Kg. Langkawit
*  Favret colour : Merah
*  Status : Single
*  Artis kegemaran : Korea
*  Tahap kegilaan ( kili2x ) : 200%
*  Tahap sporting : 98%



Orait , bagi aku lah kan...
Fafaz ni dia memang lah cantik ... tapi sombong gile nak mampos .. hahaa .. iya laa... bayangkan , dari dulu sampai sekarang status dia still ' Single Single Single ' .. haaa .. mau tau kenapa jadi macam tuh , -_- sebab itu lah aku cakap... sombong tahap gilaaa ni anak.. kahkahkah... bagus2x ada orang mau bawa dia couple , dia reject mentah2x ok .. hahhahaa... aku tau ni , ni comfirm mau menunggu artis korea masuk meminang... muahhahahaha .. aku memang tabik sama orang yang akan berjaya merebut hati nya ani... ;p  mau try ? add lah dia at wechat .. Nah ( ID : Fafaz-ohseem )



Eherm! Kalau mau tau , Fafaz ni orangnya baik ok... nda luki ..  pastu sehati sejiwa sama aku... Banyak persamaan kami oh ... kihkihkih >.<  Tapi satu yang pasti .. dia ni sangat sangat sangatlah kili .. hahahhaa... suka kacau orang & kenakan orang... muahhahaha... Sampai lah ada satu masa tu dia kena ' Blacklist ' .. muahahhahaha... Kena 'Blacklist' Ok ! padan muka! mau menipu orang pun nda terre .. kan dah kena.. :p ..But But But , walaupun dia macam tu ,   I Love her soo much ok... b'coz what ? hmmp sebab... dia sentiasa ada time aku susah atau senang.... sama jua macam kilah...



Dorang selalu ada time aku sedih , gembira , blur , mood kili2x , bosan nak mampos , hahhahaa semua lah .... hmmp dorang lah tempat aku Curhat kalau aku ada problem ... pastu dorang juga lah tempat aku mau mintapuji , trip , manja2x , gedik2x , semua lah  .. hahahha , Thats why aku sayang dorang sangat sangat sangat ... seriously , bertuah dapat kawan macam dorg ni tau ;) Happy much k.. hehehe.. dan paling best pasal dorang , dorang ni paham aku... ;) Sekepala lah dikatekan .. kihkihkih >,<  Aku trust dorang 1000%  .. Haa sbb tu lah semua rahsia aku ada di tangan dorang  -_- hahaha.. Biar pecah di perut , jgan pecah di mulut ok ! muehehhee :p



Ok Done pasal Kilah & Fafaz .. kihkihkih.. 
Actually , ada lagi sorang bah tu Bestie aku.. nama dia ' Mummy Always Narke ' .. muahahhaha ;p Tapi memandangkan aku dah penat mau menaip... so , kita sambung di entry akan datang okeh... JengJengJeng... mesti kamu mau tau kan siapa kah dia manusia yang bernama ' Mummy Always Narke ' tuu... hahhahaha... kalau mau tau , tunggu lerr .. orangnya cantik tertarik kau memang deboom! Muahhahaha...


Before I chau, kita throwback dulu kejap waktu form 4  "D  (Zaman Jahiliah) -_-



                 


                 




Okok.. Thats all ..
Thanks for reading,... Kamsahamnedaaa ... See u Soon .. Gudbye .. ^_^




















No comments :

Post a Comment