Tuesday 9 December 2014

My Throwback : Sambutan Hari Raya SMK BENONI 2014


Assalamualaikum warahmatullahi taala wabarakatu wahai sahabat2 ku sekalian ... yang ku cintai serta ku rindui selalu .. *peargghh ayat... haha... apa khabo bro ? sihat ke tidok ? hahaha.. kalau aku sih di sini , yah baik2 aja.... hahaha... Sorry *Rojak Language



Huhh .. penat gila aku ari ni .... dari pagi b'jalan... malar me'round dunia .. hahahhaa.. inda bah... actually , aku ni baru balik dari KK .. hehehee ... buat apa ? hahha .. shhh diam2 ! macam biasa lah... Shoping lerhh geng !! hehe... al maklum lah , orang excited kan ke sarawak kan kan , hehehe then sampai2 rumah je terus on Laptop nih ... auchh .. macam nda biasa kan ? ... wiwin bah inii .. hehhee .. ini karii lahh ! Okeh abaikan !


Haa ... ari ni dengan sukarelanya aku mau share about my throwback pada suatu ketika dahulu *lah sangat.. haha .. eh apakah? mengarut ! .. hmmp today , waa mau cer about ' Sambutan Hari Raya Aidilfitri SMK BENONI 2014 ' yang telah diadakan pada .............. Zzz lupa pula tarikhnya ... Sorry . hehe & bertempat di SMK BENONI PAPAR , SABAH ,.. haaa full detail lagi aku bagitau ... apa kau ? hehh



Oraitz ... we start with pictures lah keh .. eherm !! Mempersembahkan..............









ehermm eherm !!! pewwit .... siapa tuh ? tu tu yang disebelah aku tuh ? hahahhaa.... hemm sudah ku agak kamu akan tanya macam tu... wkwkwkw .... ahaaa ! kalau mau tau , ni lah meow aku .... hehehe... meow meow ... hmmmppp... rindu giler aku dengan budak nii... seriously T^T .. meow aku ni kan... comel sangat sangat sangat ... dah lah comeyy , bijaksana pula tuh.. untung tul siapa yang dapat dy nih... hahahhaaha ...  nama dy siapa eh ? .... haa ? nama ? .... haaa nama dy ialah .........
Aitz.. Mana boleh bagitau....  kalau mau tau sangat pasal my lovely meow nih , nantikan di entry akan datang... coming soon... hehehe... sorry geng... Bukan karit arhh ! jangan salah paham keh,...

                      


haaa ... ni lagi sorang... hehhee ... cantik kan ? hehh well ... kawan2 aku semua cantik2 belaka ...
hahaha ....dy ni kan ... tinggi gilerrrrrrrr !! haa ... memang tinggi lah .... pastu kurus kerempeng... heheeww.. jan marah ! dan paling penting , muka dy kan sebiji macam Mikha Tembayong ... haaa kenal kah Mikha Tembayong ??? eh ? ndakan nda kenal ehh ? itu bah.. pelakon senetron .. hahhaha ...

kalau tengok real , lagi sama .. hee


( Tuan Wiwin with meow-meow nya )  Haha  xD

meow oh meow ....meow oh meow...... meowwww where are you ? T^T .. ehh mana pula meow aku ni pergi ye ? .. meowwww,,,  meow aku bah... manaaa ???? huhuhhhx,,,


Hahhaa acaa je tuh... okeh now , aku mau cer pula pasal meow aku yang kedua .. haa .. terkezut ?
yupz Of course lah terkezut kan kan  ? hehehw..


Actually , aku ada 2 meow ... sekong tu memang meow aku.... yang sekong lagi tuh , meow yang aku jumpa kat tepi jalan ... hahahhahaa :3 nda bherr... main2 sahaje ... xD , hehe... Okeh2 , straight to the point... ehermm ... meow aku yang comey *lah sangat , yang ada dekat belakang sekali tuh , nama dy ' Meow Endut ' from Afrika Selatan.. hahahhaha ... dy ni selalu bergaduh dengan meow yang pakai baju biru tu.... hmmpp... setiap malam mesti 2 ekong kucing nih memekak , aih aku mau tidur pun susah ohhh ... hemmm... hahaha .. tapi apa2 pun , aku tetap sayang dengan kedua2 meow aku nih... heheh .. Ok tu je .. baii ! hahaa










Haa... yang ni pula..... nama dy tettttt .... .. hahahhaa .... Dy ni kan ....... hmmmppp boleh dikatakan very very ' poyo plus narke plus senget ' .. hahhahaha ... nda bha nda bha , Just kiding... hehehe .... actually dy ni good boy , .. hmmp machoo gituh .. hehehhe... tapi kuat menyaya .. menyaya means suka menyakat orang .. haa.. tu kalau dalam brunei language lah.. heehhh ... Ok2 kalau mau tau lebih lanjut tentang dy ni , nantikan di entry akan datang.... tunggu tauu !! *peace











hemmm ? ada lagi sorang ?
 .. ahaa .. you guys , kalau mau tau . ni lah dy ' Si pembuli tegar ' aku .. hahahhaa ...Betul !! Seriously lah aku bilang ...ehehhh.... hmmp mungkin kamu pikir aku tipu sebab dalam pic di atas tu nampak macam mesra ... hmmppp nampak je macam mesra , tapi hakikatnya ... setiap hari bergaduh .. haaa !!! macam anjing & kucing... hahhaha kunun .... Ok2 stop talking about him.. later sambung... to be continued... hihi

* * * * *


hemmmmm that's all ...
Sikit ja kan ? huhhh ... apa boleh buat T^T ... sebenarnya banyak lagi bah tu.. hmmp tapi ni je yang ada tempat aku.. so , ni je lah yang dapat di share...  huhuhhh ... agak sedih di situ ye...



* * * * *


Okeh2 now , aku mau cer tentang kemeriahan time Sambutan tu pula... hehehe...
Orait , first aku mau cakap , ' Sambutan Hari Raya SMK BENONI 2014 ' ni really really Awesome !! auuchhh ... hahahhaa ... betul  ! aku nda tipu mah .... hehe.. Memang meriah .. tapi sayangnya ... kedua2 bestie aku nda hadir time sambutan tuh .. huhuhhh ... agak kecewa di situ ! .. kalau ada dorang , mesti lagi best.... hmmmp... but nda apa , hidup mesti diteruskan... uisehhh ! hahaha
yang bestnya time sambutan ni... kami punya tempat special .... *special lah sangat.. hahaa... that's why aku cakap special ? hemmp.... sebab nya , kami punya tempat jamuan lain daripada kelas lain... kelas2 tingkatan 5 yang lain semua di luar .. tapi kelas kami ( 5 Sains & 5 IS ) saje yang ditempatkan di dalam bilik guru lama bersama Tingkatan 6 ( KPU ) & guru2 sekalian... hahaha...
Boleh dikira special juga lah kan kan ? hahaha... perasan lebih ! *tangan ke bahu mata ke atas* 




Heheheh... Oraitz , cer pasal menu2 yang ade pula.... Haaa yang ni yang aku tunggu2 nih... hahahaha... okeh2 , tanpa membuang masa ,, menu2 yang ada seriously banyak gilaa.... Sangat ! hehehe... antara menu yang aku ingat ... hemmp of course ' Sup Ketam ' yang dibuat khas oleh Daus Poyo .... hahaaa... Who Daus Poyo ? hmmp nda kenal ??? keh3 , never mind ! entri akan datang aku kenalkan keh.. hehehehe .. oraitz sambung , menu seterusnya adalah ... mee goreng ... nyummy ! heheh... yang bawa mee goreng ni of course lah ' My Meow Endut ' & ' Abang Zul ' ... abang zul kunun... hhahahah ... xD hmmp apa lagi yahh ? Lupa sudah bah... tapi2 yang pasti , memang semua sedap lah.. hehehe ... KPU punya menu lagi special sebab dorang bawa Sate ... hmmp jelous keh jelous ..


Okeyyy That's all for today...
hehehe ... Thanks for reading... Kamsahamnidaa !  Ok'baii
Jangan lupa follow keh... hehe











No comments :

Post a Comment