Monday 8 December 2014

HAI HAI ! I'M BACK !!!

HELLO ! Anyunghaseyooooo ... eh? hehe .. Ops ! Assalamualaikum semua.. Still Remember Me ? hahaa... yaa ! Of course lah sudah lupa kan ? hmmp.. never mind never mind ! 


Actually , aku ni bukan new blogger yer bro ( harap maklum ) ! hahaa.. mungkin banyak orang ingat yang aku ni ' newbie ' sebab yang ni merupakan post aku yang pertama dalam blog ni.. kan kan ? hahaa but actually tidak !! 


' ZIRAH LOVEPINK ' ? Ops !! Still Remember ?
Haa... ni lah nama blog lama aku ... tapi sekarang aku nda guna sudah .. hehe.. why ? sebab aku mau kembali dengan wajah baru .. uisehh ! hehe lagipun nama tu bida bah !! tau bida ??? hahahha...
So finally , aku ambil keputusan untuk guna nama ' Wiwin Website ' untuk gantikan nama blog lama aku tu... hehehe... tapi tapi , nama Wiwin tu comel ape ... hahahha xD !


For infomation , blog lama & blog aku sekarang ni actually sama je ... ndada perubahan pun orang bilang .. hahahaa cuma aku just ubah background , header & maybe nampak lebih kemas lah kan berbanding dulu... hehehe tu je ... hahaha xD
* saje je mau bagitau ..


ehh ? Kamu perasan kah Blog baru aku  ni nda full dengan colour pink ? hmmmppp .... tentu lah ada sebab nya... haaa.... sebabnya .............. err  ada lah ni seorang kawan aku ni , dy complain yang blog lama aku tu full dengan colour pink .. ' PENING ' katanyaa... hmmp so , terpaksa lah aku campur adukkan colour dalam blog ni supaya nda all pink ... even still masih banyak colour pink tuh tapi at least nda semua lah kan...  hahhaa... apa boleh buat dah Tuan punya blog suka pink ... 


hmmpp... lama juga kan aku nda aktif dalam blogging ni .. *rasa janggal pula bila menaip ni... hahhaa... hampir 2 tahun lebih lah.... tahun lepas ada lah check sikit2 blog ni tapi nda post apa2 pun .. hehe .. ye laaa .. bayangkan , last post aku pada tahun 2012 ... haaa sekarang ni dah tahun berapa ? 2014 keh !! hahahhaa... gile tak ?


Okeh , about language pula.... before i start , I want to say " SORRY " to you because maybe ada yang nda paham kan dengan bahasa yang aku guna dalam blog ni.. hehe yelah... sebab bercampur aduk kan ? kejap bahasa melayu , kejap bahasa inggeris , kejap lagi bahasa brunei ... brunei ? yess !! ...  hehehe... semua perkataan yang bergaris tu brunei lah tu ... hehehe .. sorry lah bro ! i know im not a good blogger ... hmmpp

But actually aku sengaja !! HAHAHA ... jan marah ... memang tu pun azam baru aku... aku mau masukkan Sabahan or Brunei language tu dalam blog nii... hehh... sebab aku ni kan berbangsa brunei... so , buat apa mau guna full Loghat Semenanjung kan.... ? hehe.. tapi itu semua nda penting pun bah coz ia bergantung pada individu masing2 .. hehehe xD


Okeh ... That's all for today ...
Simple je ... hehehe... btw , Thanks for reading .. If you like with my blog , can follow me & insyaallah i will follow you back *if you have blog lah xD .. hehehe .. okeh apa2 pun , teruskan menerjah blog aku ni untuk entri akan datang ... hehehe ...


K'baii .. assalamualaikum..







No comments :

Post a Comment